Rejestracja 538 442 328
2016-10-28

TRUE Test - płatkowy Test Alergiczny

TRUE TEST

Pierwszy gotowy do użycia naskórkowy test płatkowy

• Szybka i wygodna aplikacja

• Najwyższa wiarygodność odczytu

• Powtarzalność i czułośc badania

• Bezpieczeństwo stosowania

• Najwyższy standard jakości produkcji

• Stabilna, standaryzowana dawka alergenów

​Szybka i wiarygodna diagnostyka alergicznego kontaktowego zapalenia skóry

• True Test składa się z dwóch gotowych do użycia plastrów samoprzylepnych zawierających standaryzowaną dawkę alergenów

• Plastry zawierają w sumie 47 alergenów (pojedynczych plastró lub mieszanin)

• Miejsca na których umieszczone są alergeny pokryte są specjalną powłoką gwarantującą ich stabilność przez cały okres ważności produktu

• Skład alergenów został dobrany zgodnie z europejskimi i międzynarodowymi wytycznymi, które określają 75% przyczyn alergicznego kontaktowego zapalenia skóry.

True Test - pierwszy krok w kierunku rozpoznania

• Wiarygodność odczytu. Stabilność alergenów jest gwarantowana przez cały okres ważności preparatu. Plaster został opracowany tak, aby zapewnić najwyższą biodostępność substancji.
  • Właściwe stężenie alergenów. True Testto wyjątkowe narzędzie umożliwiające prawidłową diagnozę alergicznego kontaktowego zapalenia skóry. Eliminacja ryzyka błędu wynikającego z powodów "technicznych" zapewnia dokłądność rozpoznania.
  • Optymalna dawka alergenów określana na drodze badań klinicznych. Optymalna dawka każdego alergenu w teście True Test zostałą określona dzięki badaniom klinicznym. Przeprowadzono ponad 40 badań klinicznych z udziałem 5571 pacjentów. Badania te wykazały, że True Test jest skuteczną i bezpieczną metodą diagnostyki alergicznego kontaktowego zapalenia skóry.
  • Akceptacja najwyższych autorytetów w dziedzinie ochrony zdrowia. True Test to jedyny naskórkowy test płątkowy posiadający akceptację FDA oraz jedyny zgodny z prawem Uni Europejskiej dotyczącym produktów leczniczych

Zasady stosowania True Test

Test wykonuje się w celu potwierdzenia lub wykluczenia nadwrażliwości (uczulenia) na którąkolwiek z substancji wchodzących w skład paneli.

Stężenie poszczególnych alergenów dobrano tak, by było wystarczająco duże do wywołania reakcji (również u pacjentów z niewielką nadwrażliwością) i na tyle małe, by zminimalizować ryzyko reakcji podrażnienia.

Produkt przeznaczony jest wyłącznie do diagnostyki.

Zanim zastosuje się TRUE TEST

Nie należy stosować TRUE TEST jeśli:
Występuje ostre zapalenie skóry ponieważ w tym przypadku mogą wystąpić silne reakcje, może również dojść do nasilenia objawów ostrego zapalenia skóry. Wykonanie testu należy odłożyć do czasu ustąpienia zaostrzenia objawów.

Zachować szczególną ostrożność stosując TRUE TEST:
Należy chronić miejsce aplikacji testu przed wilgocią. Podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem należy pamiętać, by nie zamoczyć samego plastra ani skóry w jego okolicy. Jeżeli dojdzie do zamoczenia, plaster może się odkleić. W takim przypadku będzie konieczne powtórzenie testu. Z tego samego powodu należy unikać wszelkich sytuacji (np.: opalania lub ćwiczeń fizycznych), w których może dojść do nadmiernego wydzielania potu.

Należy unikać przebywania w słońcu oraz w solarium, ponieważ ekspozycja na światło może wpływać na wyniki testu.

Substancje znajdujące się w zestawie rzadko mogą spowodować uczulenie. Wystąpienie reakcji po 7 dniach lub później po aplikacji testu może świadczyć o nabyciu nadwrażliwości kontaktowej.

Zespół nadwrażliwości skóry pleców (ang. angry back) jest stanem, w którym dochodzi do reakcji nadwrażliwości wywołanej przez zapalenie skóry w innej części ciała lub przez silną reakcję alergiczna na testowane alergeny.

Nie należy naklejać plastra na skórę w miejscu zmian trądzikowych, blizn, ognisk wyprysku lub innych zmian mogących wpływać na wyniki testu.

Należy zachować szczególną ostrożność oceniając wyniki testu u pacjentów, u których występują jednocześnie liczne dodatnie wyniki testu na poszczególne substancje testujące. W celu weryfikacji wyników fałszywie dodatnich może być konieczne ponowne wykonanie testu po upływie pewnego czasu.

Stosowanie TRUE TEST u dzieci:
Nie potwierdzono bezpieczeństwa i skuteczności TRUE TEST u dzieci.

Ciąża
Nie zaleca się stosowania zestawu TRUE TEST u kobiet w ciąży.

Karmienie piersią
Nie zaleca się stosowania zestawu TRUE TEST u kobiet karmiących piersią.

Stosowanie innych leków
Stosowanie kortykosteroidów może hamować powstanie dodatniej reakcji.

Należy przerwać stosowanie kortykosteroidów o działaniu miejscowym lub ogólnym (jeżeli dzienna dawka przekracza dawkę odpowiadającą 10 mg prednizolonu) przynajmniej 2 tygodnie przed przeprowadzeniem testu.

W przypadku wystąpienia silnej reakcji pod wpływem TRUE TEST można zastosować miejscowo preparaty kortykosteroidów. W sporadycznych przypadkach może być konieczne zastosowanie kortykosteroidów o działaniu ogólnym.

Przedawkowanie
Nie dotyczy.

Możliwe działanie niepożądane.
Zmiany związane z dodatnią reakcją ustępują zwykle w ciągu 1-2 tygodni. W rzadkich przypadkach reakcje miejscowe mogą utrzymywać się przez miesiąc, powodując przejściowe odbarwienie skóry.

materiał pochodzi ze źródeł reklamowych producenta

Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej:

Rejestracja tel 538 442 328

dr Wojciech Żarow tel. 604 235 336
dr Elżbieta Rutkowska tel. 604 236 402

lub e-mail: kontakt@dermatologiabielsko.pl

Zapraszamy na naszego bloga

Nasi lekarze

Promocje

REJESTRACJA

Rejestracja w godzinach od 9.00 do 18.00

Gabinet czynny od Poniedziałku do Czwartku od 11.30 do 18.00 w piątki od 11.30 do 17.00